Kormányzati Hitelesítés Szolgáltató
-
Karbantartás a GovCA nem-minősített rendszerben
2021-09-14 14:14
Ezúton tájékoztatjuk Ügyfeleinket, hogy 2021. szeptember 16-án, csütörtökön 20:00-21:00 között a GovCA rendszerünkben karbantartási munkálatokat végzünk, mely a Társaságunk által nyújtott nem-minősített („fokozott”) e-aláírás és e-bélyegzés célú tanúsítvány szolgáltatást, a weboldal-hitelesítő tanúsítvány szolgáltatást, valamint az autentikációs, titkosító és üzenethitelesítő tanúsítvány szolgáltatásainkat érinti.
A karbantartás során - a jelzett időszakon belül - előfordulhatnak rövidebb (néhány perces) szolgáltatás kiesések. Megértésüket köszönjük.
A karbantartás eredményeképpen a nem-minősített rendszerben új operációs rendszerű szervergépek kerülnek beüzemelésre.
Fenti módosítás nem jelent problémát az Ügyfelek részére, ezzel együtt felhívjuk azon előfizetőink figyelmét, akik a tanúsítvány visszavonási listát (CRL), a valós idejű tanúsítvány állapot információt (OCSP) valamint a tanúsítványtárat a saját rendszerükbe rögzített IP címeken érik el, hogy készüljenek fel a fenti változásra, és a vonatkozó szabályzatainkban megadott DNS szolgáltatási címeken szíveskedjenek elérni ezeket a szolgáltatás-elemeket.